Yenilmez
Active member
ANKARA (Haberler.com) – Türkiye’nin 2023 vizyonunun bir modülü olan ve Karayolları Genel Müdürlüğü tarafınca “Önemli Global Proje” olarak listelenen Ankara- Niğde Otoyolu ile Türkiye’nin (Trans-European Motorway) TEM Projesinin eksik teması tamamlandı. Proje ile birlikte Türkiye’nin Edirne’deki Bulgaristan sonundan Suriye hududu yakınlarındaki Şanlıurfa’ya kadar kesintisiz trafik akışı sağlanmış oldu. Bölgesel olarak görülen lakin değerli bir Otoyol zincirinin irtibat halkası olan Ankara-Niğde Otoyolunu açıldığı birinci gün 10 bin araç kullanmıştı.
“10 DİNLENME TESİSİ BULUNUYOR”
Erg Otoyol Yatırım ve İşletme A.Ş CEO’su Tijen Sipahi, otoyol güzergahının Ankara başlangıcı öncesi ve Niğde çıkışı daha sonrası mevcut otoyollar ile birleştiğine dikkati çekti. Sipahi, otoyol girişi, çıkışı ve devlet yolu ilişkilerinden Ankara-Niğde otoyoluna dahil olan kullanıcılarının muhtaçlıklarını karşılayacak tesislerin hizmet vermeye devam ettiğini kaydetti.
Türkiye’nin satış hacmi en büyük 4 akaryakıt markasının güzergah üzerinde hizmet verdiğini belirten Sipahi, “Gölbaşı Gökçehöyük’te, Bala Sofular’da, Şereflikoçhisar Büyükdamlacık’ta, Cihan Hirfanlı’da ve Aksaray Gülpınar olmak üzere hem gidiş hem dönüşte toplamda 10 dinlenme tesisi de yolcularımızı konuk ediyor. Bu otoyol akıllı sistemle yönetiliyor. Sanırım otoyola laf edemeyenler toplumsal tesislere laf etti lakin orada da pandemi niçiniyle yaşadığımız küçük meseleleri çözerek yolumuza devam ettik.” diye konuştu.
“10 BİN ŞAHSA DOLAYLI İSTİHDAM SAĞLANACAK”
Sipahi, Ankara-Niğde Otoyolu üzerinde bulunan otoyol hizmet tesislerinin (OHT) 7/24 temeline nazaran çalışacağını vurgulayarak, “Bu güzergâhtaki tesislerin toplamda 3 bin bireye direkt istihdam sağlayacağını öngörüyoruz. Ülkemizde hane halkı büyüklüğünün 3 ila 4 olduğu göz önüne alınırsa burada sağlanacak istihdam yaklaşık 10 bin kişiyi ekonomik olarak etkileyecek.” değerlendirmesinde bulundu.
Kelam konusu tesislerin her gün alacağı mal ve hizmetlerle yaklaşık 3 bin bireye de dolaylı istihdam sağlayacağının altını çizen Sipahi, “İşgücünün, Ankara-Niğde Otoyolu güzergâhı üzerinde yer alan yerleşimlerden sağlanacağı gerçeği ile bölgesel işsizliğe sağlayacağı katkıda ortadadır.” formunda konuştu.
“EKSİK KESİM TAMAMLANDI”
Sipahi, Türkiye’nin bölgesel olarak potansiyelinin fazlaca büyük olduğunu ve ticaretin kapısını da yollar, deniz limanları ve havaalanlarının açtığını anımsatarak, “Ticaretin artması için de tarım, turizm kilit rol oynuyor. Biz bunu 3T olarak da özetleyebiliriz. Ankara-Niğde otoyolu 3T’yi epey ileri taşımayı hedefliyor. Otoyolumuz bununla birlikte Avrupa Otoyolu’nun eksik bölümünü tamamladı. Biz bunlara bakalım istiyoruz…” sözlerini kullandı.
Sipahi kelamlarını şöyleki tamamladı: “Ankara-Niğde Otoyolumuz Türkiye’nin en akıllı yolu. Otoyolumuzu yerli ve ulusal akıllı ulaşım sistemleri altyapısı ile birlikte kurduk. Sistem yardımıyla otoyolu tek bir ana denetim merkezinden yönetebiliyoruz. Bu bizim için epey kıymetli. Zira bu sayede vatandaşlarımızın yoldan en emniyetli ve konforlu biçimde hizmet alabilmesini sağlıyoruz.”
İşinize ne ile ulaşım sağlıyorsunuz?
— Haberler.com (@Haberler) September 21, 2021
“10 DİNLENME TESİSİ BULUNUYOR”
Erg Otoyol Yatırım ve İşletme A.Ş CEO’su Tijen Sipahi, otoyol güzergahının Ankara başlangıcı öncesi ve Niğde çıkışı daha sonrası mevcut otoyollar ile birleştiğine dikkati çekti. Sipahi, otoyol girişi, çıkışı ve devlet yolu ilişkilerinden Ankara-Niğde otoyoluna dahil olan kullanıcılarının muhtaçlıklarını karşılayacak tesislerin hizmet vermeye devam ettiğini kaydetti.
Türkiye’nin satış hacmi en büyük 4 akaryakıt markasının güzergah üzerinde hizmet verdiğini belirten Sipahi, “Gölbaşı Gökçehöyük’te, Bala Sofular’da, Şereflikoçhisar Büyükdamlacık’ta, Cihan Hirfanlı’da ve Aksaray Gülpınar olmak üzere hem gidiş hem dönüşte toplamda 10 dinlenme tesisi de yolcularımızı konuk ediyor. Bu otoyol akıllı sistemle yönetiliyor. Sanırım otoyola laf edemeyenler toplumsal tesislere laf etti lakin orada da pandemi niçiniyle yaşadığımız küçük meseleleri çözerek yolumuza devam ettik.” diye konuştu.
“10 BİN ŞAHSA DOLAYLI İSTİHDAM SAĞLANACAK”
Sipahi, Ankara-Niğde Otoyolu üzerinde bulunan otoyol hizmet tesislerinin (OHT) 7/24 temeline nazaran çalışacağını vurgulayarak, “Bu güzergâhtaki tesislerin toplamda 3 bin bireye direkt istihdam sağlayacağını öngörüyoruz. Ülkemizde hane halkı büyüklüğünün 3 ila 4 olduğu göz önüne alınırsa burada sağlanacak istihdam yaklaşık 10 bin kişiyi ekonomik olarak etkileyecek.” değerlendirmesinde bulundu.
Kelam konusu tesislerin her gün alacağı mal ve hizmetlerle yaklaşık 3 bin bireye de dolaylı istihdam sağlayacağının altını çizen Sipahi, “İşgücünün, Ankara-Niğde Otoyolu güzergâhı üzerinde yer alan yerleşimlerden sağlanacağı gerçeği ile bölgesel işsizliğe sağlayacağı katkıda ortadadır.” formunda konuştu.
“EKSİK KESİM TAMAMLANDI”
Sipahi, Türkiye’nin bölgesel olarak potansiyelinin fazlaca büyük olduğunu ve ticaretin kapısını da yollar, deniz limanları ve havaalanlarının açtığını anımsatarak, “Ticaretin artması için de tarım, turizm kilit rol oynuyor. Biz bunu 3T olarak da özetleyebiliriz. Ankara-Niğde otoyolu 3T’yi epey ileri taşımayı hedefliyor. Otoyolumuz bununla birlikte Avrupa Otoyolu’nun eksik bölümünü tamamladı. Biz bunlara bakalım istiyoruz…” sözlerini kullandı.
Sipahi kelamlarını şöyleki tamamladı: “Ankara-Niğde Otoyolumuz Türkiye’nin en akıllı yolu. Otoyolumuzu yerli ve ulusal akıllı ulaşım sistemleri altyapısı ile birlikte kurduk. Sistem yardımıyla otoyolu tek bir ana denetim merkezinden yönetebiliyoruz. Bu bizim için epey kıymetli. Zira bu sayede vatandaşlarımızın yoldan en emniyetli ve konforlu biçimde hizmet alabilmesini sağlıyoruz.”
İşinize ne ile ulaşım sağlıyorsunuz?
— Haberler.com (@Haberler) September 21, 2021