Varun Dhawan'ın çılgın aksiyon becerilerini gösterme yönündeki vahşi ve hırslı atağının, dikişlerden ayrılması neredeyse hiç zaman almıyor. Bebek John egzersizin ortaya çıkardığı affedilmez aşırılığın ağırlığını taşıyacak kadar sağlam bir mile sahip değildir.
Bollywood oyuncusu performans için tamamen hazır ancak elinden geleni yaptığı gösterişli gösteri, filmin merkezinde hızla gelişen masala yüklü gevşekliği emebilecek etten yoksun. Bebek John İlhamı tamamen yanlış yerlerde arayan, gıcırtılı, bölük pörçük ve umutsuzca kopuk bir film.
Mücadeleci kahramanın yanında çalışan ciddi fikirli bir polis memurunu canlandıran Rajpal Yadav, bir sahnede şunu itiraf ediyor: Komedi ciddi bir iştir. Aslında. Eylemin her zamankinden daha fazla olduğunu söylemeye gerek yok. Bu yüzden bazı kısımları Bebek John pek çalışmıyorum. Dhawan'ın meleksi çekiciliğini huysuz, yanılmaz sert adam maskesinin arkasına saklamak oldukça zordur.
Tüm bunlar 2016'nın süper hiti Tamil'in yeniden yapımı olan slapdash egzersizi TeriVerimler son derece bayat bir şakadır, görünürde tek bir kurtarıcı zarafet veya tek bir özgünlük zerresi olmaksızın köhne bir fikirden diğerine sürüklenen şişkin bir karmaşadır.
Film, psikopat bir kötü adam (kendisine güçlü aslan anlamına gelen Babbar Sher diyor), barışçıl bir süper polis (“yalnızca iyi hisler” diye birden fazla kez konuşuyor) ve ikincisinin gözbebeği olan erken gelişmiş annesiz bir çocuk üzerine odaklanıyor. Peki yeni ne var?
Theri'nin yönetmeni Atlee, filmin yapımcısıdır. Bebek John. Bununla birlikte, Vijay liderliğindeki orijinal kitlesel şovmenden elde ettiği yüzde, büyük ölçüde eski senaryoyu takip eden Hintçe tekrarın yazarı ve yönetmeni Kalees'in gözünden kaçıyor ancak Theri'yi çizgiyi aşmaya yönlendirmeye yardımcı olan kitlesel çekiciliği kopyalayamıyor. öte.
Karışımda çok az yenilik, dövüş sahneleri ve üslup açısından eskimişlik kokan çatışmalar var. Bebek John alaka arayışı içinde olan başka bir eylemci gibi geliyor. Hikayenin bir kısmı günümüzde yaşanıyor ve büyük bir kısmı, kahramanın suçları önleme sicili sayesinde ünlü statüsüne sahip olduğu Mumbai'de geçen bir geri dönüşten oluşuyor.
Polis Komiseri Yardımcısı Satya Verma'nın metropoldeki kahramanlıkları, polis tarafından hırpalanan serserilerin ilk yardım için götürüldüğü bir hastanede staj yapan doktor Meera'nın (ilk Hint filminde Keerthy Suresh) dikkatini çeker. Aşk tanrısı saldırıyor. Müzikal aralar sadece filmi yavaşlatmakla kalmıyor, aynı zamanda genel etkisini de azaltıyor.
Ve sonra, kaçınılmaz olarak, evliliklerinin onaylanmasını sağlamak için muhabbet kuşlarına kendi ebeveynleriyle (erkek çocuğun annesi (Sheeba Chaddha) ve kızın babası) bir dizi sahne ayrılıyor.
“Tüm babalara” ithaf edilmiştir, Bebek John iyi-kötü mücadelesini, kadınların tamamen ilişkisel roller oynamaya indirgendiği topyekün bir iyi-baba-kötü-baba gösterisine dönüştürerek hafif bir dönüş yapıyor. Ev cerrahı olan Meera, evliliğin ve anneliğin kendisini içine soktuğu sığ kutulara gömülmeyi düşünmüyor.
Filmin en can alıcı sahnelerinden birinin başında Meera, bir kadın olarak “tam” olduğunu çünkü sevgi dolu bir kocası, üzerine titreyen bir kayınvalidesi ve melek gibi bir kızı olduğunu söylüyor. Bu da yetmezmiş gibi kocasına da yönlendirici bir soru sorar: Main kaisi biwi hoon (nasıl bir eşim ben)? Adam cevap verir: Sen sadece bir eş değilsin; sen de benim için başka bir anne gibisin. Cidden?
Tüm şiddete geri dönüyoruz Bebek John Bize dayatılan filmlerde kuşkusuz ateş kıtlığı yok ama gerçek gücü çok düşük çünkü sunduğu hiçbir şey izleyiciyi şaşırtma potansiyeline sahip değil.
İçindeki anahtar karakterler Bebek John hepsi stok çeşitliliğindedir. Yani oyuncular yalnızca bu kadarını yapabilir, daha fazlasını yapamaz. DCP Satya Verma, beş yaşındaki kız öğrenci Khushi'nin (Zara Zyanna) Alfa erkek, bekar babasıdır. Babasının cesur tavrını kendisine miras almıştır ancak şu anda Kerala, Alappuzha'da sıradan bir fırın sahibi olarak kılık değiştirerek yaşayan Satya, suçluları cezalandırmaya yönelik eski yöntemlerini terk etmiştir.
Jackie Shroff, tek oğlunu her şeye ve muhtelif şeylere kaba davranmaya teşvik eden acımasız bir politikacı ve insan kaçakçısı Nanaji kılığına giriyor. Kötü adamı ilk gördüğümüzde bir çete üyesinin kafatasını kırıyor. Ölen adama törensiz bir cenaze töreni yapılır. Satya yoluna çıktığında ondan ne bekleyeceğimizi tam olarak biliyoruz.
Yaşlanan kötü adamın babacan hoşgörüsü, oğlunun, kışkırtıldığında elinden geleni yapan kahramanın hedefine girmesine yol açar. Hatalı çocuk, polisin adaleti anında dağıtma kararının kurbanı olur.
Senaryo, mücadeleci polisin ne kadar aksiyon adamı olduğunu göstermek için, kahramanın arabasının ses sisteminde bir şarkıyı açıp annesine (Sheeba Chaddha) bir gangster ve adamlarıyla mücadele edeceğini söylediği bir sahneye yer açıyor. Mumbai'nin trafiğinin ortasında ve numara bitmeden geri dönün. Bunu hiç ter dökmeden yapıyor.
Kötü adam Nanaji ve aralarında rüşvetçi polis memuru Baldev Patil (Zakir Hussain) ve sömürücü inşaatçı Bhima Rane'nin (Shrikant Yadav) da bulunduğu yandaşları, Satya tarafından dövülerek teslim alındıktan sonra intikam yemini ederler.
İntikam hızlıdır. Satya Verma'yı ölüm numarası yapmaya ve halkın gözünden kaybolmaya zorluyor. Huzurlu yeni bir hayata yerleşir ve uyanık olduğu tüm saatleri kızını büyütmeye ayırır.
Altı yıl sonra Satya, küçük kızın kendi hatası olmadan hiçbir zaman zamanında gelemediği kızının okulunda sınıf öğretmeni Tara (Wamiqa Gabbi) ile tanışır. Film, uzun ve ağır bir geçmişe dönüşten sonra bu noktaya döndüğünde, Satya ve Tara arkadaş ve suç ortağı haline gelirler ve bunun hiçbir faydası olmaz, en azından henüz.
Gören ve seven Vijay hayranları Teri ve filmin geriye doğru Bebek John'un neyle ilgili olduğunun farkında olacağını bilmek, hizmet etmek için kimliğini gizleyen üniformalı bir kadının da dahil olabileceği gizli bir polis evreni olasılığını oluşturmak için yeniden yapımda tasarlanan birkaç küçük ayarlamayı yapıp yapmayacağını bilmek daha büyük kamu yararı.
Bir Bollywood yıldızları filmin son sahnesinde boy gösteriyor ve katılıyor. Bebek John diğer adıyla Satya Varma, izleyicilere Mutlu Noeller diliyor ve Hintlilerin kutladığı diğer tüm festivaller için. Sorun şu ki Bebek John Öyle olsa bile, aksiyon filmi hayranlarını kutlama çılgınlığına sürükleyecek kadar az.
Denemediğinden değil. Ancak iki saat kırk dakikalık bir çalışma süresi boyunca gürültülü, aşırı yüklü damlacıklar şeklinde iletilen tüm enerji ve canlılık boşa çıkıyor.
Bollywood oyuncusu performans için tamamen hazır ancak elinden geleni yaptığı gösterişli gösteri, filmin merkezinde hızla gelişen masala yüklü gevşekliği emebilecek etten yoksun. Bebek John İlhamı tamamen yanlış yerlerde arayan, gıcırtılı, bölük pörçük ve umutsuzca kopuk bir film.
Mücadeleci kahramanın yanında çalışan ciddi fikirli bir polis memurunu canlandıran Rajpal Yadav, bir sahnede şunu itiraf ediyor: Komedi ciddi bir iştir. Aslında. Eylemin her zamankinden daha fazla olduğunu söylemeye gerek yok. Bu yüzden bazı kısımları Bebek John pek çalışmıyorum. Dhawan'ın meleksi çekiciliğini huysuz, yanılmaz sert adam maskesinin arkasına saklamak oldukça zordur.
Tüm bunlar 2016'nın süper hiti Tamil'in yeniden yapımı olan slapdash egzersizi TeriVerimler son derece bayat bir şakadır, görünürde tek bir kurtarıcı zarafet veya tek bir özgünlük zerresi olmaksızın köhne bir fikirden diğerine sürüklenen şişkin bir karmaşadır.
Film, psikopat bir kötü adam (kendisine güçlü aslan anlamına gelen Babbar Sher diyor), barışçıl bir süper polis (“yalnızca iyi hisler” diye birden fazla kez konuşuyor) ve ikincisinin gözbebeği olan erken gelişmiş annesiz bir çocuk üzerine odaklanıyor. Peki yeni ne var?
Theri'nin yönetmeni Atlee, filmin yapımcısıdır. Bebek John. Bununla birlikte, Vijay liderliğindeki orijinal kitlesel şovmenden elde ettiği yüzde, büyük ölçüde eski senaryoyu takip eden Hintçe tekrarın yazarı ve yönetmeni Kalees'in gözünden kaçıyor ancak Theri'yi çizgiyi aşmaya yönlendirmeye yardımcı olan kitlesel çekiciliği kopyalayamıyor. öte.
Karışımda çok az yenilik, dövüş sahneleri ve üslup açısından eskimişlik kokan çatışmalar var. Bebek John alaka arayışı içinde olan başka bir eylemci gibi geliyor. Hikayenin bir kısmı günümüzde yaşanıyor ve büyük bir kısmı, kahramanın suçları önleme sicili sayesinde ünlü statüsüne sahip olduğu Mumbai'de geçen bir geri dönüşten oluşuyor.
Polis Komiseri Yardımcısı Satya Verma'nın metropoldeki kahramanlıkları, polis tarafından hırpalanan serserilerin ilk yardım için götürüldüğü bir hastanede staj yapan doktor Meera'nın (ilk Hint filminde Keerthy Suresh) dikkatini çeker. Aşk tanrısı saldırıyor. Müzikal aralar sadece filmi yavaşlatmakla kalmıyor, aynı zamanda genel etkisini de azaltıyor.
Ve sonra, kaçınılmaz olarak, evliliklerinin onaylanmasını sağlamak için muhabbet kuşlarına kendi ebeveynleriyle (erkek çocuğun annesi (Sheeba Chaddha) ve kızın babası) bir dizi sahne ayrılıyor.
“Tüm babalara” ithaf edilmiştir, Bebek John iyi-kötü mücadelesini, kadınların tamamen ilişkisel roller oynamaya indirgendiği topyekün bir iyi-baba-kötü-baba gösterisine dönüştürerek hafif bir dönüş yapıyor. Ev cerrahı olan Meera, evliliğin ve anneliğin kendisini içine soktuğu sığ kutulara gömülmeyi düşünmüyor.
Filmin en can alıcı sahnelerinden birinin başında Meera, bir kadın olarak “tam” olduğunu çünkü sevgi dolu bir kocası, üzerine titreyen bir kayınvalidesi ve melek gibi bir kızı olduğunu söylüyor. Bu da yetmezmiş gibi kocasına da yönlendirici bir soru sorar: Main kaisi biwi hoon (nasıl bir eşim ben)? Adam cevap verir: Sen sadece bir eş değilsin; sen de benim için başka bir anne gibisin. Cidden?
Tüm şiddete geri dönüyoruz Bebek John Bize dayatılan filmlerde kuşkusuz ateş kıtlığı yok ama gerçek gücü çok düşük çünkü sunduğu hiçbir şey izleyiciyi şaşırtma potansiyeline sahip değil.
İçindeki anahtar karakterler Bebek John hepsi stok çeşitliliğindedir. Yani oyuncular yalnızca bu kadarını yapabilir, daha fazlasını yapamaz. DCP Satya Verma, beş yaşındaki kız öğrenci Khushi'nin (Zara Zyanna) Alfa erkek, bekar babasıdır. Babasının cesur tavrını kendisine miras almıştır ancak şu anda Kerala, Alappuzha'da sıradan bir fırın sahibi olarak kılık değiştirerek yaşayan Satya, suçluları cezalandırmaya yönelik eski yöntemlerini terk etmiştir.
Jackie Shroff, tek oğlunu her şeye ve muhtelif şeylere kaba davranmaya teşvik eden acımasız bir politikacı ve insan kaçakçısı Nanaji kılığına giriyor. Kötü adamı ilk gördüğümüzde bir çete üyesinin kafatasını kırıyor. Ölen adama törensiz bir cenaze töreni yapılır. Satya yoluna çıktığında ondan ne bekleyeceğimizi tam olarak biliyoruz.
Yaşlanan kötü adamın babacan hoşgörüsü, oğlunun, kışkırtıldığında elinden geleni yapan kahramanın hedefine girmesine yol açar. Hatalı çocuk, polisin adaleti anında dağıtma kararının kurbanı olur.
Senaryo, mücadeleci polisin ne kadar aksiyon adamı olduğunu göstermek için, kahramanın arabasının ses sisteminde bir şarkıyı açıp annesine (Sheeba Chaddha) bir gangster ve adamlarıyla mücadele edeceğini söylediği bir sahneye yer açıyor. Mumbai'nin trafiğinin ortasında ve numara bitmeden geri dönün. Bunu hiç ter dökmeden yapıyor.
Kötü adam Nanaji ve aralarında rüşvetçi polis memuru Baldev Patil (Zakir Hussain) ve sömürücü inşaatçı Bhima Rane'nin (Shrikant Yadav) da bulunduğu yandaşları, Satya tarafından dövülerek teslim alındıktan sonra intikam yemini ederler.
İntikam hızlıdır. Satya Verma'yı ölüm numarası yapmaya ve halkın gözünden kaybolmaya zorluyor. Huzurlu yeni bir hayata yerleşir ve uyanık olduğu tüm saatleri kızını büyütmeye ayırır.
Altı yıl sonra Satya, küçük kızın kendi hatası olmadan hiçbir zaman zamanında gelemediği kızının okulunda sınıf öğretmeni Tara (Wamiqa Gabbi) ile tanışır. Film, uzun ve ağır bir geçmişe dönüşten sonra bu noktaya döndüğünde, Satya ve Tara arkadaş ve suç ortağı haline gelirler ve bunun hiçbir faydası olmaz, en azından henüz.
Gören ve seven Vijay hayranları Teri ve filmin geriye doğru Bebek John'un neyle ilgili olduğunun farkında olacağını bilmek, hizmet etmek için kimliğini gizleyen üniformalı bir kadının da dahil olabileceği gizli bir polis evreni olasılığını oluşturmak için yeniden yapımda tasarlanan birkaç küçük ayarlamayı yapıp yapmayacağını bilmek daha büyük kamu yararı.
Bir Bollywood yıldızları filmin son sahnesinde boy gösteriyor ve katılıyor. Bebek John diğer adıyla Satya Varma, izleyicilere Mutlu Noeller diliyor ve Hintlilerin kutladığı diğer tüm festivaller için. Sorun şu ki Bebek John Öyle olsa bile, aksiyon filmi hayranlarını kutlama çılgınlığına sürükleyecek kadar az.
Denemediğinden değil. Ancak iki saat kırk dakikalık bir çalışma süresi boyunca gürültülü, aşırı yüklü damlacıklar şeklinde iletilen tüm enerji ve canlılık boşa çıkıyor.