“Instagram Artık Bir Fotoğraf Paylaşım Uygulaması Değil!” Pekala bu biçimde Ne? Instagram vakit ortasında ziyadesiyle evrildi ve gelişti. Birinci etapta insanların fotoğraflarını paylaşabilecekleri sıradan bir “fotoğraf uygulaması” olarak kullanıma sunulan Instagram, vakit ortasında değişti. Evvel Story, yani Kıssalar özelliği, ardından de gelen Reels ile birlikte çehresi değişen ve kullanması zenginleşen Instagram, artık eski Instagram değil. Instagram CEO‘su da kelamlarıyla bunu açıklıyor.
Instagram CEO’su Adam Mosseri, Instagram için yayınladığı bir görüntüde, “Biz artık bir fotoğraf paylaşım uygulaması yahut ‘kare’ fotoğraf paylaşım uygulaması değiliz” derken, artık insanların Instagram’a eğlenmek için girdiğini kelamlarına ekliyor.
Changes are coming to görüntü on Instagram ??
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Görüntü, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
— Adam Mosseri ?? (@mosseri) June 30, 2021
Aslında haksız da değil. Instagram, Öyküler özelliğiyle birlikte insanların şahsi hayatlarına daha fazla katılabilme imkanı tanırken, Reels özelliğiyle ise daha fazla cümbüş odaklı bir platform haline geldi. bu biçimdece sahiden de vakit geçirmek ve eğlenmek için uygulamayı kullananların çoğunluğu su götürmez bir gerçek olurken, öteki yandan Reels ile bir arada uygulamanın TikTok benzerliği de dikkat çekmiyor değil.
TikTok her ne kadar küresel çapta tanınan bir uygulama olsa da, mizah ve cümbüşün dozunu kaçırdığı ve insanları sığ espriler ile saçma – garip trendlere ittiği de bir gerçek. O manada Instagram’ın biraz daha ayakları yere basan bir uygulama yolunda gitmeyi tercih etmesi, saygınlığı açısından yararlı olacaktır.
Instagram CEO’su Adam Mosseri, Instagram için yayınladığı bir görüntüde, “Biz artık bir fotoğraf paylaşım uygulaması yahut ‘kare’ fotoğraf paylaşım uygulaması değiliz” derken, artık insanların Instagram’a eğlenmek için girdiğini kelamlarına ekliyor.
Changes are coming to görüntü on Instagram ??
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Görüntü, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
— Adam Mosseri ?? (@mosseri) June 30, 2021
Aslında haksız da değil. Instagram, Öyküler özelliğiyle birlikte insanların şahsi hayatlarına daha fazla katılabilme imkanı tanırken, Reels özelliğiyle ise daha fazla cümbüş odaklı bir platform haline geldi. bu biçimdece sahiden de vakit geçirmek ve eğlenmek için uygulamayı kullananların çoğunluğu su götürmez bir gerçek olurken, öteki yandan Reels ile bir arada uygulamanın TikTok benzerliği de dikkat çekmiyor değil.
TikTok her ne kadar küresel çapta tanınan bir uygulama olsa da, mizah ve cümbüşün dozunu kaçırdığı ve insanları sığ espriler ile saçma – garip trendlere ittiği de bir gerçek. O manada Instagram’ın biraz daha ayakları yere basan bir uygulama yolunda gitmeyi tercih etmesi, saygınlığı açısından yararlı olacaktır.