Aslıhan
Active member
5 kıtada 140 ülkeye e-ihracat yapan Modanisa’nın yeni mottosunu Halima Aden duyurdu. Mottosunu globalde İngilizce kullanırken, hizmet verdiği 6 farklı lisana daha uyarladı.
HABERE İLİŞKİN GÖRÜNTÜ İÇİN TIKLAYIN İZLE
Modanisa, 10’uncu yılında tüm dünyaya bir motto ile seslendi. Markanın yeni mottosunu moda modeli Halima Aden duyurdu. Türkçe motto “Kendin olmak Modanisa” olarak belirlendi. İngilizce olarak ise “Your World to Wear” dendi. 6 farklı lisana daha uyarlanan motto, birinci vakit içinderda Modanisa İdare Konseyi Lideri ve CEO’su Kerim Cinse tarafınca duyuruldu.
Modanisa İdare Konseyi Lideri ve CEO’su Kerim Türe’nin yaptığı açılış konuşmasında, markanın 10’uncu yılını kutladı. Halima Aden ile olan tanışıklıklarının 2016 dayandığını tabir eden Tipe, şunları söylemiş oldu:
“Kendisi inançlarından taviz vermeye zorlandığı için modelliğe veda etmişti. Halima Aden’in herkes tarafınca hürmet duyulması gereken bu tercihi, bizim küresel mottomuz ile de büyük bir örtüşme gösteriyor. Halima Aden yalnızca mesleğini icra edişiyle değil, hayattaki duruşuyla da tüm dünyanın hayranlığını kazanmış bir örnek kişi, rol model. Markamızın varlık gayesiyle Halima’nın kendisi olmak için verdiği uğraş doğal olarak eşleşince, bize de tüm dünyadaki kendisi olmak isteyen muhafazakar bayanların tercihinin sesi olması için bu mükemmel iş birliğine imza atmak düştü.”
Kerim Türe’nin Halima Aden’i sahneye davet etmesiyle ünlü model de bir konuşma yaptı. İngilizce olan küresel motto “Your World to Wear”‘ı duyuran Aden, samimi açıklamalarda bulundu. Bu mottonun kendisinin halini ve duruşunu da kapsayan içeriğine inandığı için Modanisa marka elçisi olmayı kabul ettiğini söyleyen Halima Aden, gelecek iki yılda, inançlarına uygun bir giysi üslubu oluşturmak isteyen her hanımın kendisini giydikleriyle şık ve rahat hissetmeye hakkı olduğu anlayışının markan ismine temsilciliğini üstlenecek.
Markanın tanıtım toplantısında konuşan ve marka ile imzaladığı muahedeyi “Eve dönüş” olarak niteleyen Halima Aden şu değerlendirmeyi yaptı:
“Modanisa’nın marka elçisi olmaktan dolayı epey heyecanlıyım. Marka, mesleğim boyunca benim daima yanımda oldu; benim inancımı ve bedellerimi paylaştı ve Müslüman bir bayan olarak seçimlerime her vakit hürmet duydu. Artık marka ile meskene dönüş hissi yaşıyorum.”
Aden, bir soru üzerine podyumlara veda sonucunın akabinde meslektaşlarından dayanak gördüğünü, zira tüm bunları moda sanayisinde çalışanların da yaşadığını, kendisinin yalnızca bunları yüksek sesle lisana getirdiğini söylemiş oldu. Aden, gençlere teklifleri sorulduğunda, “Kendinizi değil, oyunu değiştirin” dedi. Halima Aden, 2016 yılında Miss ABD Hoşluk Yarışı’na katılarak, yarışta Modanisa’nın tesettür mayosuyla yürümüş ve ABD’de bir hoşluk yarışına katılan birinci hijab gibir dahan Müslüman bayan olmuştu.
HABERE İLİŞKİN GÖRÜNTÜ İÇİN TIKLAYIN İZLE
Modanisa, 10’uncu yılında tüm dünyaya bir motto ile seslendi. Markanın yeni mottosunu moda modeli Halima Aden duyurdu. Türkçe motto “Kendin olmak Modanisa” olarak belirlendi. İngilizce olarak ise “Your World to Wear” dendi. 6 farklı lisana daha uyarlanan motto, birinci vakit içinderda Modanisa İdare Konseyi Lideri ve CEO’su Kerim Cinse tarafınca duyuruldu.
Modanisa İdare Konseyi Lideri ve CEO’su Kerim Türe’nin yaptığı açılış konuşmasında, markanın 10’uncu yılını kutladı. Halima Aden ile olan tanışıklıklarının 2016 dayandığını tabir eden Tipe, şunları söylemiş oldu:
“Kendisi inançlarından taviz vermeye zorlandığı için modelliğe veda etmişti. Halima Aden’in herkes tarafınca hürmet duyulması gereken bu tercihi, bizim küresel mottomuz ile de büyük bir örtüşme gösteriyor. Halima Aden yalnızca mesleğini icra edişiyle değil, hayattaki duruşuyla da tüm dünyanın hayranlığını kazanmış bir örnek kişi, rol model. Markamızın varlık gayesiyle Halima’nın kendisi olmak için verdiği uğraş doğal olarak eşleşince, bize de tüm dünyadaki kendisi olmak isteyen muhafazakar bayanların tercihinin sesi olması için bu mükemmel iş birliğine imza atmak düştü.”
Kerim Türe’nin Halima Aden’i sahneye davet etmesiyle ünlü model de bir konuşma yaptı. İngilizce olan küresel motto “Your World to Wear”‘ı duyuran Aden, samimi açıklamalarda bulundu. Bu mottonun kendisinin halini ve duruşunu da kapsayan içeriğine inandığı için Modanisa marka elçisi olmayı kabul ettiğini söyleyen Halima Aden, gelecek iki yılda, inançlarına uygun bir giysi üslubu oluşturmak isteyen her hanımın kendisini giydikleriyle şık ve rahat hissetmeye hakkı olduğu anlayışının markan ismine temsilciliğini üstlenecek.
Markanın tanıtım toplantısında konuşan ve marka ile imzaladığı muahedeyi “Eve dönüş” olarak niteleyen Halima Aden şu değerlendirmeyi yaptı:
“Modanisa’nın marka elçisi olmaktan dolayı epey heyecanlıyım. Marka, mesleğim boyunca benim daima yanımda oldu; benim inancımı ve bedellerimi paylaştı ve Müslüman bir bayan olarak seçimlerime her vakit hürmet duydu. Artık marka ile meskene dönüş hissi yaşıyorum.”
Aden, bir soru üzerine podyumlara veda sonucunın akabinde meslektaşlarından dayanak gördüğünü, zira tüm bunları moda sanayisinde çalışanların da yaşadığını, kendisinin yalnızca bunları yüksek sesle lisana getirdiğini söylemiş oldu. Aden, gençlere teklifleri sorulduğunda, “Kendinizi değil, oyunu değiştirin” dedi. Halima Aden, 2016 yılında Miss ABD Hoşluk Yarışı’na katılarak, yarışta Modanisa’nın tesettür mayosuyla yürümüş ve ABD’de bir hoşluk yarışına katılan birinci hijab gibir dahan Müslüman bayan olmuştu.