Netflix’in reklamlı ve daha ucuz abonelik seçeneğinde bu özellik olmayacak Netflix‘in reklamlarla desteklenecek yeni bir abonelik düzeyi sunacağı artık bilinen bir gerçek. Lakin yayın devi, içeriklerin tanıtım bildirileriyle kesintiye uğramasının yanı sıra birtakım kısıtlamalar da getirebilir.
Netflix uygulamasının kodunda yapılan bir keşfe nazaran, şirketin indirmelere müsaade vermeyebileceği anlaşılıyor. Yani, Netflix çevrimdışı indirmelere sırf hizmetin reklamsız abonelik düzeylerinde müsaade verebilir. Reklam dayanaklı düzeyler, içerikleri çevrimdışı izlemek için indiremeyebilir.
Netflix, 2016 yılında çevrimdışı izlemeye müsaade vermeye başlamıştı. Lakin şirket, bu özelliği ek bir avantaj olarak görmüyordu. Hatta şirket, internetin ortalamanın altında olduğu bölgelerde abone sayısını arttırmak için bu özelliği sunmayı planlamış üzere görünüyordu.
Netflix, reklamsız abonelikleri reklam takviyeli aboneliklerden ayırmanın biroldukca farklı yolunu düşünüyor. Bu yılın başlarında, Netflix eş CEO’su Ted Sarandos, reklam takviyeli düzeyin, reklamsız düzey ile büsbütün tıpkı içerikleri içermeyeceğinden bahsetmişti. özetlemek gerekirsesı, Netflix makul dizi ve sinemalara erişimi kısıtlayabilir ve reklam dayanaklı üyelik düzeyini seçenler platformdaki tüm içeriği izleyemeyebilir.
Sarandos, reklam takviyeli abonelik seçeneğinin “insanlara daha düşük fiyata yeterli bir tecrübe sunan, bir geçiş düzeyi olmayı amaçladığını” bile ima etti. Yani Netflix’in, reklam takviyeli düzeyin aboneler için kalıcı bir tahlil değil, tam üyeliğe geçişte bir basamak olmasını istediğini rahatlıkla söyleyebiliriz. Şirket, açık bir biçimde abonelerinin reklamsız abonelikleri tercih etmesini istiyor.
Netflix, reklam teknolojisi ve satış ortağı olarak Microsoft ile anlaştı. Yeni reklam dayanaklı düzey, standart reklamsız aboneliklerden daha ucuz olacak ve önümüzdeki yıl sunulması bekleniyor…
Netflix uygulamasının kodunda yapılan bir keşfe nazaran, şirketin indirmelere müsaade vermeyebileceği anlaşılıyor. Yani, Netflix çevrimdışı indirmelere sırf hizmetin reklamsız abonelik düzeylerinde müsaade verebilir. Reklam dayanaklı düzeyler, içerikleri çevrimdışı izlemek için indiremeyebilir.
Netflix, 2016 yılında çevrimdışı izlemeye müsaade vermeye başlamıştı. Lakin şirket, bu özelliği ek bir avantaj olarak görmüyordu. Hatta şirket, internetin ortalamanın altında olduğu bölgelerde abone sayısını arttırmak için bu özelliği sunmayı planlamış üzere görünüyordu.
Netflix, reklamsız abonelikleri reklam takviyeli aboneliklerden ayırmanın biroldukca farklı yolunu düşünüyor. Bu yılın başlarında, Netflix eş CEO’su Ted Sarandos, reklam takviyeli düzeyin, reklamsız düzey ile büsbütün tıpkı içerikleri içermeyeceğinden bahsetmişti. özetlemek gerekirsesı, Netflix makul dizi ve sinemalara erişimi kısıtlayabilir ve reklam dayanaklı üyelik düzeyini seçenler platformdaki tüm içeriği izleyemeyebilir.
Sarandos, reklam takviyeli abonelik seçeneğinin “insanlara daha düşük fiyata yeterli bir tecrübe sunan, bir geçiş düzeyi olmayı amaçladığını” bile ima etti. Yani Netflix’in, reklam takviyeli düzeyin aboneler için kalıcı bir tahlil değil, tam üyeliğe geçişte bir basamak olmasını istediğini rahatlıkla söyleyebiliriz. Şirket, açık bir biçimde abonelerinin reklamsız abonelikleri tercih etmesini istiyor.
Netflix, reklam teknolojisi ve satış ortağı olarak Microsoft ile anlaştı. Yeni reklam dayanaklı düzey, standart reklamsız aboneliklerden daha ucuz olacak ve önümüzdeki yıl sunulması bekleniyor…