Şifre paylaşımı, reklam… Netflix’te yeni periyot sanılandan yakın olabilir Netflix aslına bakarsan bir müddetdir, açık bir biçimde hesaplarını öbürleri ile paylaşan kullanıcıları daha fazla ödemeye zorlamaktan kelam ediyor. Ayrıyeten reklamlı, daha ucuz bir abonelik seçeneği de her vakit masada görünüyordu.
Şimdiyse, CEO’lardan biri olan Reed Hastings, bu gelişmelerin epeyce yakında gerçekleşeceğini açıkça ortaya koydu ve reklam takviyeli yayıncılığa en geç “gelecek yıl ortasında” başlayabileceklerinden kelam etmeye başladı. Çalışanlara yönelik gönderilen yakın tarihindeki bir şirket içi yazışma, yöneticilerin artık 2022’nin son üç ayında bir noktada reklam katmanını tanıtmayı hedeflediklerini ve şifre paylaşımını engellemeye başlayacaklarını belirtiyor.
Disney Plus, Mart ayında reklam dayanaklı akış planları olduğunu açıklamıştı. Apple TV Plus hariç, Netflix’in yayın yapan tüm rakiplerinin reklam takviyeli yayın yaptıkları yahut yapmayı planladıkları biliniyor.
Netflix son periyotta abonelik fiyatlarını da artırmıştı, lakin düşen abone sayısı ve artan maliyetler firmanın acil olarak yeni gelir modelleri bulmasını gerektiriyor üzere görünüyor.
Şimdiyse, CEO’lardan biri olan Reed Hastings, bu gelişmelerin epeyce yakında gerçekleşeceğini açıkça ortaya koydu ve reklam takviyeli yayıncılığa en geç “gelecek yıl ortasında” başlayabileceklerinden kelam etmeye başladı. Çalışanlara yönelik gönderilen yakın tarihindeki bir şirket içi yazışma, yöneticilerin artık 2022’nin son üç ayında bir noktada reklam katmanını tanıtmayı hedeflediklerini ve şifre paylaşımını engellemeye başlayacaklarını belirtiyor.
Disney Plus, Mart ayında reklam dayanaklı akış planları olduğunu açıklamıştı. Apple TV Plus hariç, Netflix’in yayın yapan tüm rakiplerinin reklam takviyeli yayın yaptıkları yahut yapmayı planladıkları biliniyor.
Netflix son periyotta abonelik fiyatlarını da artırmıştı, lakin düşen abone sayısı ve artan maliyetler firmanın acil olarak yeni gelir modelleri bulmasını gerektiriyor üzere görünüyor.