Bir fotoğraf Bay ve Bayan Mahi. (nezaketle: rajkummar_rao)
Kriket ve evlilik tuhaf bir çıkmaza giriyor Bay ve Bayan MahiOyun alanındaki aksiyona ve çoğunlukla çetrefilli arazilere uzanan bir ilişki alanında ortaya çıkan bol miktarda tepkiye dayanan bir spor melodramı.
Sharan Sharma'nın yönettiği film sporla ilgili ama engellenen hırslar bastırılmış duygularla çarpıştığında evlilikteki geçimsizlik öyküsüne dönüşüyor. Anlatı en hafif tabirle sıra dışıdır ancak tedavide normdan herhangi bir büyük sapma yoktur.
İşleri hiçbir zaman kolay olmayan bir adam, karısının mahalledeki oğlanlarla tenis topu kriket oynayan bir kızken edindiği zorlu vuruş becerilerini canlandırmasına ve geliştirmesine yardım etmeye karar verir.
Rajkummar Rao ve Janhvi Kapoor hayat arkadaşı olan iki kriket fanatiğini canlandırıyor. Adam bir kriket oyuncusu olarak büyük başarı elde etmek için kendisine ikinci bir şans kazanamayınca ikili, enerjilerini ve deneyimlerini Jaipur'daki bir hastanede farklı bir asistan doktor olan bayanı oyunun büyük ligine fırlatmak için harcamaya karar verir.
Yapımcılığını Zee Studios ve Dharma Productions üstlendi ve senaryosu Sharan Sharma ile Nikhil Mehrotra tarafından yaratıldı. Gunjan Saxena: Kargil Kızı – Bay ve Bayan Mahi en iyi ihtimalle tutarsız bir tempoyla mücadele eden orta derecede ilgi çekici bir film.
Spordaki başarıları ve baba sorunları çözülmemiş iki dost canlısı bireyin görünüşte mutlu bir evliliği üzerindeki yansımaları bağlamında görülen kişisel ve kamusal yan ürünleri araştırmasında basit ve yüzeyseldir. Filmin merkezi duygusal noktası gergin görünüyor.
Hikaye, tıp eğitimine öncelik vermek için babası tarafından kriketten vazgeçmeye zorlanan bir kız hakkındadır, ancak film öncelikle evlendiği adam etrafında döner. İkincisi, baskıcı babası tarafından oyunu oynamayı bırakıp ailenin spor malzemeleri mağazasına girmeye zorlanan başarısız bir kriket oyuncusudur.
Kumud Mishra ve Purnendu Bhattacharya'nın canlandırdığı iki asık suratlı baba, Mahendra Agarwal ve eşi Mahima Agarwal kızlık soyadı Sharma'nın (iki isim Mahi'nin kısaltmasıdır) ailevi prangalardan kurtulmaya çalışırken aşmaları gereken başlıca engellerdir.
Kriket onlara cesaret verir ve onları birbirine bağlar ama aynı zamanda onları parçalamakla da tehdit eder. Özgürlük ve tatmin için verdikleri mücadele aynı zamanda başarıyı ve şöhret ve tanınma yoluyla sunulan ödülleri de içerir. Kocasının koçluğunu yaptığı Mahima, hızlı adımlar atıyor ve Rajasthan kadın takımında kendine yer ediniyor.
Çapraz vuruşlar, alışılmışın dışında hareketler ve arsız vuruşların bir karışımıyla kadın şansını yakalar ve hızla Mahendra'yı gölgede bırakır. Medyanın artan ilgisinin tadını çıkarırken kocası somurtuyor ve homurdanıyor. Başarılı bir yetenek avcısı olarak kutlanmayı hak ettiğini düşünüyor.
Bay ve Bayan MahiEn azından bazı kısımları, hoşnutsuz bir Mahendra'nın geç çiçek açan Mahima'nın hızlı yükselişindeki rolünü dünyaya anlatmak için makaralar yaptığında ortaya çıkan türden bir komiklik damarına yapışmış olsaydı daha iyi sonuç verebilirdi.
Bay ve Bayan Mahi Kriket zemininde geçen bir ilişki draması olarak onu kabul edilebilir kılan unsurlara sahip olmasına rağmen asla tekdüzeliğin üzerine çıkmıyor.
Birincisi, izleyiciyi boşboğaz yorumcuların aralıksız gevezeliklerine ve spor eyleminin ekrandaki 'uyandırıcı' etkisini eve götürmek için kükreyen seyircilerin çığlıklarına ve haykırışlarına maruz bırakmaz.
Film bunun yerine sahadaki gevezeliklere ve heyecan verici bir koçun sınır çizgisinin ötesinden verdiği talimatlara geri dönüyor ve dramayı hızlandıracak ve Mahima'nın isabetleri ve kaçırdıkları hakkında ek bilgi sağlayacak araçlar olarak kullanılıyor.
Film tek bir oyuncunun maceralarına odaklandığı için, Mahima'nın ekibinin üyeleri ve rakipleri gibi diğer tüm oyuncular, Mahima'ya yeteneklerini sergileyeceği bir platform sağlamak için atılmış yardımcılardan başka bir şey değil.
Mahima saha dışında ağırbaşlı ve çekingen davranıyor. Üzerinde dinamit var. Karşılaştığı her teslimatta bir sallanma yaşıyor. Dörtlü ve altılı vurmak ona kolay geliyor. Eğer top delikteyse vururum diyor. Birkaç kez fedailerin saldırısına uğradı. Elbette aşağıdadır ama asla dışarı çıkmaz.
Ancak film ne kadar umutsuzca uğraşırsa uğraşsın, heyecan istendiği kadar yoğun ve bulaşıcı değil. Şüpheci babasına kanıtlaması gereken bir iki şey olan Mahima ve kocası için işlerin nasıl sonuçlanacağını tahmin etmek çok kolaydır. Bu da duruşmanın eğlencesinin büyük bir kısmını alıp götürüyor.
Başrol oyuncuları, iki ana karakterin anlatısına ve duygularına bağlı kalmamızı sağlamak için üzerlerine düşeni yapıyorlar. Her zaman dengede olan Rajkummar Rao, Mahendra'nın bazıları babasına, bazıları karısına yönelik suçlamalarını, karakterin konuştuğu satırlar kendine acımayla doluyken bile inançla aktarıyor.
Janhvi Kapoor'un Mahima'sı kararsızlık ile iddialılık arasında gidip gelme konusunda iyi bir iş çıkarıyor. Söğütü cesur bir profesyonel gibi kullanıyor tamam ama evlilikteki çekimler ve uğraşmak zorunda olduğu baskılar, temsil etmesi gereken kadın gücünü azaltıyor.
Mahima, kaderi her zaman hayatındaki erkeklerin, babasının, kocasının ve fevri ültimatomlarıyla tetikte kalmasını sağlayan kadın takımı koçunun elinde olan bir hanımefendi olarak yansıtılıyor. Çoğunlukla birlikte oynuyor, kaderine boyun eğiyor.
Sonunda söyleyecek cesareti topladığında Umarım yemeğinizin tadını çıkarırsınız (Yardımınıza ihtiyacım yok), bu karara varmasının neden bu kadar uzun sürdüğünü merak etmeden duramazsınız.
Bu bir bakıma özetliyor Bay ve Bayan Mahi. Film doğru sesleri çıkarıyor ancak kadın kahramanı etrafındaki erkeklerin tasarladığı bir eziyete sokmadan önce değil. Ve son olarak, yumuşatılması gereken onun babası değil, kocasının babasıdır. Kız çok şey başarıyor ama ancak kocası ve babası mutlu olursa mutlu olabilir.
Filmin aktardığı şey, kadın Mahi'nin erkek Mahi olmadan eksik olduğudur. Çelişkili ve karmaşık mesajlar hiçbir yere varmayan bir yanlışlıktır. Sonuç, zaman zaman yorucu bir şekilde, oldukça tahmin edilebilir bir sona giden yolu çizen zayıf bir cinsiyet eşitliği hikayesidir.
Döküm:
Janhvi Kapoor ve Rajkummar Rao, Kumud Mishra, Zarina Wahab, Rajesh Sharma
Yönetmenler:
Sharan Sharma
Kriket ve evlilik tuhaf bir çıkmaza giriyor Bay ve Bayan MahiOyun alanındaki aksiyona ve çoğunlukla çetrefilli arazilere uzanan bir ilişki alanında ortaya çıkan bol miktarda tepkiye dayanan bir spor melodramı.
Sharan Sharma'nın yönettiği film sporla ilgili ama engellenen hırslar bastırılmış duygularla çarpıştığında evlilikteki geçimsizlik öyküsüne dönüşüyor. Anlatı en hafif tabirle sıra dışıdır ancak tedavide normdan herhangi bir büyük sapma yoktur.
İşleri hiçbir zaman kolay olmayan bir adam, karısının mahalledeki oğlanlarla tenis topu kriket oynayan bir kızken edindiği zorlu vuruş becerilerini canlandırmasına ve geliştirmesine yardım etmeye karar verir.
Rajkummar Rao ve Janhvi Kapoor hayat arkadaşı olan iki kriket fanatiğini canlandırıyor. Adam bir kriket oyuncusu olarak büyük başarı elde etmek için kendisine ikinci bir şans kazanamayınca ikili, enerjilerini ve deneyimlerini Jaipur'daki bir hastanede farklı bir asistan doktor olan bayanı oyunun büyük ligine fırlatmak için harcamaya karar verir.
Yapımcılığını Zee Studios ve Dharma Productions üstlendi ve senaryosu Sharan Sharma ile Nikhil Mehrotra tarafından yaratıldı. Gunjan Saxena: Kargil Kızı – Bay ve Bayan Mahi en iyi ihtimalle tutarsız bir tempoyla mücadele eden orta derecede ilgi çekici bir film.
Spordaki başarıları ve baba sorunları çözülmemiş iki dost canlısı bireyin görünüşte mutlu bir evliliği üzerindeki yansımaları bağlamında görülen kişisel ve kamusal yan ürünleri araştırmasında basit ve yüzeyseldir. Filmin merkezi duygusal noktası gergin görünüyor.
Hikaye, tıp eğitimine öncelik vermek için babası tarafından kriketten vazgeçmeye zorlanan bir kız hakkındadır, ancak film öncelikle evlendiği adam etrafında döner. İkincisi, baskıcı babası tarafından oyunu oynamayı bırakıp ailenin spor malzemeleri mağazasına girmeye zorlanan başarısız bir kriket oyuncusudur.
Kumud Mishra ve Purnendu Bhattacharya'nın canlandırdığı iki asık suratlı baba, Mahendra Agarwal ve eşi Mahima Agarwal kızlık soyadı Sharma'nın (iki isim Mahi'nin kısaltmasıdır) ailevi prangalardan kurtulmaya çalışırken aşmaları gereken başlıca engellerdir.
Kriket onlara cesaret verir ve onları birbirine bağlar ama aynı zamanda onları parçalamakla da tehdit eder. Özgürlük ve tatmin için verdikleri mücadele aynı zamanda başarıyı ve şöhret ve tanınma yoluyla sunulan ödülleri de içerir. Kocasının koçluğunu yaptığı Mahima, hızlı adımlar atıyor ve Rajasthan kadın takımında kendine yer ediniyor.
Çapraz vuruşlar, alışılmışın dışında hareketler ve arsız vuruşların bir karışımıyla kadın şansını yakalar ve hızla Mahendra'yı gölgede bırakır. Medyanın artan ilgisinin tadını çıkarırken kocası somurtuyor ve homurdanıyor. Başarılı bir yetenek avcısı olarak kutlanmayı hak ettiğini düşünüyor.
Bay ve Bayan MahiEn azından bazı kısımları, hoşnutsuz bir Mahendra'nın geç çiçek açan Mahima'nın hızlı yükselişindeki rolünü dünyaya anlatmak için makaralar yaptığında ortaya çıkan türden bir komiklik damarına yapışmış olsaydı daha iyi sonuç verebilirdi.
Bay ve Bayan Mahi Kriket zemininde geçen bir ilişki draması olarak onu kabul edilebilir kılan unsurlara sahip olmasına rağmen asla tekdüzeliğin üzerine çıkmıyor.
Birincisi, izleyiciyi boşboğaz yorumcuların aralıksız gevezeliklerine ve spor eyleminin ekrandaki 'uyandırıcı' etkisini eve götürmek için kükreyen seyircilerin çığlıklarına ve haykırışlarına maruz bırakmaz.
Film bunun yerine sahadaki gevezeliklere ve heyecan verici bir koçun sınır çizgisinin ötesinden verdiği talimatlara geri dönüyor ve dramayı hızlandıracak ve Mahima'nın isabetleri ve kaçırdıkları hakkında ek bilgi sağlayacak araçlar olarak kullanılıyor.
Film tek bir oyuncunun maceralarına odaklandığı için, Mahima'nın ekibinin üyeleri ve rakipleri gibi diğer tüm oyuncular, Mahima'ya yeteneklerini sergileyeceği bir platform sağlamak için atılmış yardımcılardan başka bir şey değil.
Mahima saha dışında ağırbaşlı ve çekingen davranıyor. Üzerinde dinamit var. Karşılaştığı her teslimatta bir sallanma yaşıyor. Dörtlü ve altılı vurmak ona kolay geliyor. Eğer top delikteyse vururum diyor. Birkaç kez fedailerin saldırısına uğradı. Elbette aşağıdadır ama asla dışarı çıkmaz.
Ancak film ne kadar umutsuzca uğraşırsa uğraşsın, heyecan istendiği kadar yoğun ve bulaşıcı değil. Şüpheci babasına kanıtlaması gereken bir iki şey olan Mahima ve kocası için işlerin nasıl sonuçlanacağını tahmin etmek çok kolaydır. Bu da duruşmanın eğlencesinin büyük bir kısmını alıp götürüyor.
Başrol oyuncuları, iki ana karakterin anlatısına ve duygularına bağlı kalmamızı sağlamak için üzerlerine düşeni yapıyorlar. Her zaman dengede olan Rajkummar Rao, Mahendra'nın bazıları babasına, bazıları karısına yönelik suçlamalarını, karakterin konuştuğu satırlar kendine acımayla doluyken bile inançla aktarıyor.
Janhvi Kapoor'un Mahima'sı kararsızlık ile iddialılık arasında gidip gelme konusunda iyi bir iş çıkarıyor. Söğütü cesur bir profesyonel gibi kullanıyor tamam ama evlilikteki çekimler ve uğraşmak zorunda olduğu baskılar, temsil etmesi gereken kadın gücünü azaltıyor.
Mahima, kaderi her zaman hayatındaki erkeklerin, babasının, kocasının ve fevri ültimatomlarıyla tetikte kalmasını sağlayan kadın takımı koçunun elinde olan bir hanımefendi olarak yansıtılıyor. Çoğunlukla birlikte oynuyor, kaderine boyun eğiyor.
Sonunda söyleyecek cesareti topladığında Umarım yemeğinizin tadını çıkarırsınız (Yardımınıza ihtiyacım yok), bu karara varmasının neden bu kadar uzun sürdüğünü merak etmeden duramazsınız.
Bu bir bakıma özetliyor Bay ve Bayan Mahi. Film doğru sesleri çıkarıyor ancak kadın kahramanı etrafındaki erkeklerin tasarladığı bir eziyete sokmadan önce değil. Ve son olarak, yumuşatılması gereken onun babası değil, kocasının babasıdır. Kız çok şey başarıyor ama ancak kocası ve babası mutlu olursa mutlu olabilir.
Filmin aktardığı şey, kadın Mahi'nin erkek Mahi olmadan eksik olduğudur. Çelişkili ve karmaşık mesajlar hiçbir yere varmayan bir yanlışlıktır. Sonuç, zaman zaman yorucu bir şekilde, oldukça tahmin edilebilir bir sona giden yolu çizen zayıf bir cinsiyet eşitliği hikayesidir.
Döküm:
Janhvi Kapoor ve Rajkummar Rao, Kumud Mishra, Zarina Wahab, Rajesh Sharma
Yönetmenler:
Sharan Sharma