Hızlı alım
Özet yapay zeka oluşturulur, haber odası incelenmiştir.
Jaideep Ahlawat başarılı bir aktör olarak yolculuğunu yansıtıyor.
Övgü ve önceliğin sürekli iyileştirilmesine rağmen alçakgönüllülüğe değer verir.
Ahlawat, başarıyı beklemesi sırasında öğrenmenin önemini kabul eder.
Yeni Delhi:
Yavaş ve istikrarlı yarışı kazanır, söz Jaideep Ahlawat için özellikle geçerlidir. FTII (Hindistan Film ve Televizyon Enstitüsü) mezunu zirveye çalkantılı bir yolculuk yaptı, ancak bir tane öğrenme, reddetme ve o an için ebedi bekleme ile dolu.
Ahlawat'ın 2008 filminde kamera hücresi rolü vardı Hemşire2010 filminde ilk çıkışını işaretlemeden önce Khatta Meetha. Çünkü ticari sinemada rollerin bir labirentiydi Komando: Tek kişilik bir ordu (2013), Gabbar geri döndü (2015) ve Vishwaroopam II (2018).
Şöhret iddiası etkileyici performansıyla geldi. Raazi (2018) ve sonra son olarak polis draması serisiyle parlama anı Paat lok 2020'de. Ahlawat Himfa kabul ettikçe.
Haberler ile özel bir görüşmede, Mücevher hırsızı Star, nerede olduğunu ve bugün nereye ulaştığını ortaya çıkarmak için bellek şeridini biraz aşağı çekiyor. Derslerin öğrenmesi ve “Jaideep Ahlawat'ın dünyası ve biz sadece içinde yaşıyoruz” melodilerine nasıl gelmenin hissettiği konusunda samimi alıyor.
Tam olarak konuşmanın başladığı yer:
“Övgü veya baskıyı çok ciddiye almamaya çalışıyorum”
Her nesilde her zaman bir veya iki aktör vardır, sadece takdir etmek ve alkışlamak için büyüyebilirsiniz. Jaideep Ahlawat, o merdiveni hızla her rolle tırmanan aktörlerden biridir.
İstihbarat ajanına olsun RaaziBir polis Paat lokveya bir matematik öğretmeni Evet JaanÇok yönlülük her zaman filmografisinde zirve yaptı. Böyle bir başarı oranı ile, taahhütle yol almak kolaydır.
Jaideep Ahlawat derin minnettarlık ifade eder, ancak tepki verirken alçakgönüllülükten kaynaklanır.
Hey, “İnsanların bu kadar güzel şeyler aradığını duymak hala gerçeküstü hissettiriyor. Sab Janta Ka Pyaar,, Sammaan Hai Ve ben de minnettarım. Ama övgü ya da baskıyı çok ciddiye almamaya çalışıyorum. Beni topraklayan şey iş. Her zaman hazırlanacak yeni bir sahne, anlamak için yeni bir karakter var ve bu sürekli kovalamaca ayaklarınızı yerde tutuyor. “
Jaideep Ahlawat Başarıya Zor Yolda: “Beklemek beni her şeyden tetikleyin”
Mücadele eden herhangi bir aktör için, sürekli bir umutsuzluk hissi gibi gören şey beklemektir. Keşfedilmeyi, tanık olmak, işi yapabilmek ve yeteneğin ortaya koyduğu zanaatı bilemek.
Çoğu zaman başarının zirvesine ulaşan aktörler, genellikle gençliklerine tavsiye vermek ister. Jaideep Ahlawat farklı değil.
X/ftii
Aktör, “FTII'de genç benliğimle konuşabilseydim, muhtemelen diyorum” diye eklediği gibi kıkırdar.Bhairahatlamak Kar Thoda. Aşırı düşünmeyin. “ Bu aşama, tüm belirsizliği ve kaosu ile beni şekillendirdi. Bir şeyi değiştireceğimi, hatta reddetmeleri ve beklemeyi sanmıyorum, hepsi bana bir şeyleri tetikliyor. Decho,, Safalta Ka Mazaa Sangharsh KE BAAD HI AATA HAI. “
Ve aslında, bekleyen meyve taşıyordu.
Jaideep Ahlawat seyircinin başka bir tarafını görmesini sağlayacak Mücevher hırsızı
Pürüzsüz dansı içeri girerse Jaadu İtibaren Mücevher hırsızı İnternetin “Jaideep Ahlawat'ın dünyası ve biz sadece içinde yaşıyoruz” tezahüratlarına kandırmak için yeterli değildi, sonra Ahlawat karakterlerini bir mafya patronu olarak daha da inceliyor.
Sadece bir aktör olarak karakterindeki heyecan verici katmanlar hakkında konuşmakla kalmaz, aynı zamanda izleyici için neler olduğuna dair ters bir bakış açısı sunar. Burası her zaman iyi bir yer, bir kişinin düştüğü senaryoları yargılamak.
Jaideep, “Flair, gösterişli ve biraz karışım var. Stilize ama katmanlar da var. Bir izleyici olarak, bence beni çoğunlukla ithal edilebilir bir şekilde heyecanlandırdı.
Ahlawat sık sık yoğun karakterlere doğru doğal çekimi sorulurken, stereotip biraz rahatsız edici olabilir, seyirci istediğinde madeni parayı çevirir.
“Belki bir gün bir gün deli, tuhaf bir komedi yazacak ve beni düşünecek”
Türleri değiştirmeden bahsetmişken, Jaideep Ahlawat'ın komik kemiklerimizi nasıl gıdıkladığı bir dünya ses mi?
Komedi filmleri sorulduğunda ve onu içinde hayal ettiğinde yanan aktör için harika geliyor. Lief ile çatlamanın en zorlu türlerinden biri olduğunu kabul eder, ancak bir meydan okuma her zaman hoş karşılanır.
Oyuncu, “Kesinlikle haklısın, komedi zor. Ama evet, bunu yapmak isterim. Ben her zaman hayran olduğum bir tür. Belki bir gün biri deli, tuhaf bir komedi yazacak ve beni düşünecek. Parmaklar geçti!”
Arka arkaya başarılar Jaideep Ahlawat'ı hepsinin baskısını hissettiriyor mu?
Baskı, aktörlerin kaotik yaşamlarından asla uzaklaşmayan bir şeydir. Başarı, başarısızlıklar kadar baskı getiriyor, ancak bu kişinin devam ettiği şey bu.
Eleştirmenler kelimeler ve sosyal medya, izlemeye değer veya neyin izlemeye değer hakkında görüşlerle şaşkına dönse de, Jaideep Ahlawat, kesmek ve gözlerini ödüllendirmek için oldukça sakinleştirici bir teknik izler.
Ahlawat, “Bunu heyecan ve korku olarak görüyorum. Çünkü size söyleyeceğim, masrafları eldeki rolden daha fazla düşünmeye başladığımda özü kaybedeceğim.”
“Baskı her zaman oradadır. Bu yüzden kendime, sadece karaktere karşı dürüst olmayı hatırlatıyorum. Gerisi gürültü.”
“Paat lok Benim için çok değişti ve insanların beni bir aktör olarak nasıl gördükleri “
Sadece Jaideep Ahlawat için değil, izleyicileri için her zaman Hathi Ram Chaudhary olacak Paat lok Aktör ve zanaatını tüm ihtişamıyla sergiledi.
Aynı şey için minnettarım, aktör “Tüm karakterlerimi çok seviyorum ama bir proje seçmek zorunda kalsaydım olurdu Paat lokHathi Ram benim için çok değişti ve insanların beni bir aktör olarak nasıl gördüğü. “
Hayal kırıklığına uğradığı gibi, karakterini şiddetle belirledi Paat lokJaideep Ahlawat'ı, herhangi bir ekran avatarına, incelikle şekillendirebilen aktör olarak kurdu.
Tüm gözler şimdi açık Mücevher Hırsızı – soygun başlıyorSeyircinin yine istediği yerde Jaideep Ahlawat'ın Jaadu sa hunar.
Özet yapay zeka oluşturulur, haber odası incelenmiştir.
Jaideep Ahlawat başarılı bir aktör olarak yolculuğunu yansıtıyor.
Övgü ve önceliğin sürekli iyileştirilmesine rağmen alçakgönüllülüğe değer verir.
Ahlawat, başarıyı beklemesi sırasında öğrenmenin önemini kabul eder.
Yeni Delhi:
Yavaş ve istikrarlı yarışı kazanır, söz Jaideep Ahlawat için özellikle geçerlidir. FTII (Hindistan Film ve Televizyon Enstitüsü) mezunu zirveye çalkantılı bir yolculuk yaptı, ancak bir tane öğrenme, reddetme ve o an için ebedi bekleme ile dolu.
Ahlawat'ın 2008 filminde kamera hücresi rolü vardı Hemşire2010 filminde ilk çıkışını işaretlemeden önce Khatta Meetha. Çünkü ticari sinemada rollerin bir labirentiydi Komando: Tek kişilik bir ordu (2013), Gabbar geri döndü (2015) ve Vishwaroopam II (2018).
Şöhret iddiası etkileyici performansıyla geldi. Raazi (2018) ve sonra son olarak polis draması serisiyle parlama anı Paat lok 2020'de. Ahlawat Himfa kabul ettikçe.
Haberler ile özel bir görüşmede, Mücevher hırsızı Star, nerede olduğunu ve bugün nereye ulaştığını ortaya çıkarmak için bellek şeridini biraz aşağı çekiyor. Derslerin öğrenmesi ve “Jaideep Ahlawat'ın dünyası ve biz sadece içinde yaşıyoruz” melodilerine nasıl gelmenin hissettiği konusunda samimi alıyor.
Tam olarak konuşmanın başladığı yer:
“Övgü veya baskıyı çok ciddiye almamaya çalışıyorum”
Her nesilde her zaman bir veya iki aktör vardır, sadece takdir etmek ve alkışlamak için büyüyebilirsiniz. Jaideep Ahlawat, o merdiveni hızla her rolle tırmanan aktörlerden biridir.
İstihbarat ajanına olsun RaaziBir polis Paat lokveya bir matematik öğretmeni Evet JaanÇok yönlülük her zaman filmografisinde zirve yaptı. Böyle bir başarı oranı ile, taahhütle yol almak kolaydır.
Jaideep Ahlawat derin minnettarlık ifade eder, ancak tepki verirken alçakgönüllülükten kaynaklanır.
Hey, “İnsanların bu kadar güzel şeyler aradığını duymak hala gerçeküstü hissettiriyor. Sab Janta Ka Pyaar,, Sammaan Hai Ve ben de minnettarım. Ama övgü ya da baskıyı çok ciddiye almamaya çalışıyorum. Beni topraklayan şey iş. Her zaman hazırlanacak yeni bir sahne, anlamak için yeni bir karakter var ve bu sürekli kovalamaca ayaklarınızı yerde tutuyor. “
Jaideep Ahlawat Başarıya Zor Yolda: “Beklemek beni her şeyden tetikleyin”
Mücadele eden herhangi bir aktör için, sürekli bir umutsuzluk hissi gibi gören şey beklemektir. Keşfedilmeyi, tanık olmak, işi yapabilmek ve yeteneğin ortaya koyduğu zanaatı bilemek.
Çoğu zaman başarının zirvesine ulaşan aktörler, genellikle gençliklerine tavsiye vermek ister. Jaideep Ahlawat farklı değil.
X/ftii
Aktör, “FTII'de genç benliğimle konuşabilseydim, muhtemelen diyorum” diye eklediği gibi kıkırdar.Bhairahatlamak Kar Thoda. Aşırı düşünmeyin. “ Bu aşama, tüm belirsizliği ve kaosu ile beni şekillendirdi. Bir şeyi değiştireceğimi, hatta reddetmeleri ve beklemeyi sanmıyorum, hepsi bana bir şeyleri tetikliyor. Decho,, Safalta Ka Mazaa Sangharsh KE BAAD HI AATA HAI. “
Ve aslında, bekleyen meyve taşıyordu.
Jaideep Ahlawat seyircinin başka bir tarafını görmesini sağlayacak Mücevher hırsızı
Pürüzsüz dansı içeri girerse Jaadu İtibaren Mücevher hırsızı İnternetin “Jaideep Ahlawat'ın dünyası ve biz sadece içinde yaşıyoruz” tezahüratlarına kandırmak için yeterli değildi, sonra Ahlawat karakterlerini bir mafya patronu olarak daha da inceliyor.
Sadece bir aktör olarak karakterindeki heyecan verici katmanlar hakkında konuşmakla kalmaz, aynı zamanda izleyici için neler olduğuna dair ters bir bakış açısı sunar. Burası her zaman iyi bir yer, bir kişinin düştüğü senaryoları yargılamak.
Jaideep, “Flair, gösterişli ve biraz karışım var. Stilize ama katmanlar da var. Bir izleyici olarak, bence beni çoğunlukla ithal edilebilir bir şekilde heyecanlandırdı.
Ahlawat sık sık yoğun karakterlere doğru doğal çekimi sorulurken, stereotip biraz rahatsız edici olabilir, seyirci istediğinde madeni parayı çevirir.
“Belki bir gün bir gün deli, tuhaf bir komedi yazacak ve beni düşünecek”
Türleri değiştirmeden bahsetmişken, Jaideep Ahlawat'ın komik kemiklerimizi nasıl gıdıkladığı bir dünya ses mi?
Komedi filmleri sorulduğunda ve onu içinde hayal ettiğinde yanan aktör için harika geliyor. Lief ile çatlamanın en zorlu türlerinden biri olduğunu kabul eder, ancak bir meydan okuma her zaman hoş karşılanır.
Oyuncu, “Kesinlikle haklısın, komedi zor. Ama evet, bunu yapmak isterim. Ben her zaman hayran olduğum bir tür. Belki bir gün biri deli, tuhaf bir komedi yazacak ve beni düşünecek. Parmaklar geçti!”
Arka arkaya başarılar Jaideep Ahlawat'ı hepsinin baskısını hissettiriyor mu?
Baskı, aktörlerin kaotik yaşamlarından asla uzaklaşmayan bir şeydir. Başarı, başarısızlıklar kadar baskı getiriyor, ancak bu kişinin devam ettiği şey bu.
Eleştirmenler kelimeler ve sosyal medya, izlemeye değer veya neyin izlemeye değer hakkında görüşlerle şaşkına dönse de, Jaideep Ahlawat, kesmek ve gözlerini ödüllendirmek için oldukça sakinleştirici bir teknik izler.
Ahlawat, “Bunu heyecan ve korku olarak görüyorum. Çünkü size söyleyeceğim, masrafları eldeki rolden daha fazla düşünmeye başladığımda özü kaybedeceğim.”
“Baskı her zaman oradadır. Bu yüzden kendime, sadece karaktere karşı dürüst olmayı hatırlatıyorum. Gerisi gürültü.”
“Paat lok Benim için çok değişti ve insanların beni bir aktör olarak nasıl gördükleri “
Sadece Jaideep Ahlawat için değil, izleyicileri için her zaman Hathi Ram Chaudhary olacak Paat lok Aktör ve zanaatını tüm ihtişamıyla sergiledi.
Aynı şey için minnettarım, aktör “Tüm karakterlerimi çok seviyorum ama bir proje seçmek zorunda kalsaydım olurdu Paat lokHathi Ram benim için çok değişti ve insanların beni bir aktör olarak nasıl gördüğü. “
Hayal kırıklığına uğradığı gibi, karakterini şiddetle belirledi Paat lokJaideep Ahlawat'ı, herhangi bir ekran avatarına, incelikle şekillendirebilen aktör olarak kurdu.
Tüm gözler şimdi açık Mücevher Hırsızı – soygun başlıyorSeyircinin yine istediği yerde Jaideep Ahlawat'ın Jaadu sa hunar.