Moda dünyasının dev ismi, tanınan oyun Roblox ortasında kendi kasabasını kuruyor

BaRNaBaS

New member
Moda dünyasının dev ismi, tanınan oyun Roblox ortasında kendi kasabasını kuruyor Gucci, Roblox ortasındaki varlığını biraz daha kalıcı hale getiriyor. Moda markası, geçtiğimiz yıl Gucci Garden üzere daha kısa ömürlü tecrübeler için daha evvel sanal dünyada işbirliği yapmıştı ve artık Gucci Town isminde daha kalıcı bir alan yayınlıyor. Bu alan, küçük oyunlar için bir bölge, bir kafe ve şüphesiz oyuncuların Roblox avatarları için sanal Gucci giysileri satın alabilecekleri bir sanal mağaza da dahil olmak üzere çeşitli alanları birbirine bağlayan merkezi bir bahçeye sahip. Ayrıyeten şirket, sanal kıyafetlerin Roblox’un yeni “katmanlı giyim” teknolojisini kullandığını söylüyor.

Gucci, yalnızca iki haftalığına açık bulunmasına karşın geçtiğimiz yıl bahçeyi 20 milyondan fazla oyuncunun ziyaret ettiğini ve yeni alanın vakit ortasında istikrarlı bir biçimde gelişmesini beklediğini belirtiyor. Gucci’nin yeni işlerden sorumlu EVP’si Nicolas Oudinot, The Verge’e “Tecrübesi tasarlarken başlangıç noktası her vakit topluluk olmuştur” dedi ve ekledi: “Buna bağlı olarak, gelecekteki gelişmeleri Gucci ve yeniden eden ziyaretçiler içinde açık bir diyalog olarak öngörüyoruz. Roblox topluluğundan ortaya çıkan içerik yaratıcıları ve yetenekler bizimle olacak, biz de yaratıcı direktör Alessandro Michele’in daima değişen vizyonuyla gelişen yaratıcı bildirilerimiz daima gelişmeye devam ederken ekosistemi yeni fikirler ve görsel uyaranlarla dolduracağız.

Bu paydaşlık tuhaf görünse de, son vakit içinderda görüntü oyun alanında epeyce fazla uğraş gösteren Gucci için doğal bir evrim olduğunu söyleyebiliriz. Moda şirketi, Roblox tecrübelerini piyasaya sürmenin yanı sıra, bir sırt çantası için e-spor tertibi 100 Thieves ile ve fazlaca değerli bir Xbox için Microsoft ile birlikte çalıştı.
 
Üst