Mustafa Keser ve Bülent Ersoy içindeki tartışmaya İzzet Yıldızhan da dahil oldu

Aslıhan

Active member
Bülent Ersoy ile bir arada sunduğu programın yayından kaldırılmasının akabinde Mustafa Keser, Instagram’da yayınladığı bildirilerle partnerine ateş püskürmüştü. Keser’in açıklamalarının akabinde İzzet Yıldızhan da mevzu hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu.



Star TV ekranlarında Mustafa Keser ve Bülent Ersoy‘un sunduğu “Benzemez Kimse Bize” programı iki kısmın akabinde yayın ömrüne veda etmişti. Programın yayından kaldırılma sebebinin Bülent Ersoy olduğunu sav eden Mustafa Keser, Ersoy’a “yersiz kapris” suçlamalarında bulunmuştu.


2014 yılında Bülent Ersoy ile program yapan İzzet Yıldızhan husus hakkında çarpıcı açıklamalarda bulundu. Sadece dört kısım süren program hakkında konuşan ünlü isim “Ben Mustafa Abi’den daha sabırlı çıktım. 4 hafta dayanabilmiştim. Bülent Hanım’ın artık bu biçimde programlar yapmaması, sıhhatine dikkat etmesi lazım” sözlerini kullandı.
 
Üst