Netflix’ten doğrulama geldi: Reklamlı Netflix söylentileri gerçek oluyor Netflix CEO’su Ted Sarandos, bir müddetdir aslına bakarsanız ortalıkta dolaşan söylentiyi birinci ağızdan doğruladı: Netflix’e reklamlar geliyor!
Hollywood Reporter’a bakılırsa Sarandos, Mayıs ayının ikinci haftasında sızdırılan raporları doğruladı ve daha ucuz, reklam takviyeli bir Netflix abonelik seçeneğinin yolda olduğunu ortaya koydu.
2022’de bu bahiste Netflix için işler süratli ilerledi. Mart ayının başında şirketin Finans Yöneticisi Spencer Neumann‘a reklam takviyeli bir katman mümkünlüğü soruldu ve sadece “bu hususta konuşamam” yanıtı alınabildi. Akabinde 20 Nisan’da, bir gelir toplantısı sırasında, Netflix’in öbür CEO’su Reed Hastings, akış hizmetinin reklam takviyeli bir seçenek muhtemelliğine “gayet açık” olduğunu söylemiş oldu
Ve artık, görünüşe nazaran reklamlar sahiden geliyor ve Sarandos, şu anda gerçekleşen beş günlük bir sanayi şenliği olan Cannes Lions’da büyük bir müşteri segmenti kazanmayı amaçladığını söylemiş oldu. Reklamlar yalnızca yeni açılacak bir abonelik seçeneğine dahil olacak ve kullanıcılar, bir daha reklamsız abonelik seçeneklerini seçebilecek.
Sarandos’un açıklamalarında öne çıkan bir kısım ise şu oldu: “Büyük bir müşteri segmentini kaybediyoruz. Bu da Netflix benim için fazlaca kıymetli ve reklamı umursamıyorum diyen insanlardan oluşuyor. Reklamlı bir abonelik seçeneği ile daha düşük bir fiyat istiyorum ve reklam izleyeceğim diyenler için gelecek.”
Reklamların Netflix’e ne vakit geleceği konusunda rastgele bir detaya sahip değiliz. Lakin evvelki raporlar doğruysa, bu plan 2022’nin sonundan evvel hayata geçmiş olacak.
Reklam dayanaklı, daha düşük fiyatlı bir abonelik planını birinci düşünen Netflix değil. Hulu, HBO Max, Paramount Plus ve Peacock bunu aslına bakarsanız yapıyor ve Disney Plus da bu yıl misal bir adım atacak.
Hollywood Reporter’a bakılırsa Sarandos, Mayıs ayının ikinci haftasında sızdırılan raporları doğruladı ve daha ucuz, reklam takviyeli bir Netflix abonelik seçeneğinin yolda olduğunu ortaya koydu.
2022’de bu bahiste Netflix için işler süratli ilerledi. Mart ayının başında şirketin Finans Yöneticisi Spencer Neumann‘a reklam takviyeli bir katman mümkünlüğü soruldu ve sadece “bu hususta konuşamam” yanıtı alınabildi. Akabinde 20 Nisan’da, bir gelir toplantısı sırasında, Netflix’in öbür CEO’su Reed Hastings, akış hizmetinin reklam takviyeli bir seçenek muhtemelliğine “gayet açık” olduğunu söylemiş oldu
Ve artık, görünüşe nazaran reklamlar sahiden geliyor ve Sarandos, şu anda gerçekleşen beş günlük bir sanayi şenliği olan Cannes Lions’da büyük bir müşteri segmenti kazanmayı amaçladığını söylemiş oldu. Reklamlar yalnızca yeni açılacak bir abonelik seçeneğine dahil olacak ve kullanıcılar, bir daha reklamsız abonelik seçeneklerini seçebilecek.
Sarandos’un açıklamalarında öne çıkan bir kısım ise şu oldu: “Büyük bir müşteri segmentini kaybediyoruz. Bu da Netflix benim için fazlaca kıymetli ve reklamı umursamıyorum diyen insanlardan oluşuyor. Reklamlı bir abonelik seçeneği ile daha düşük bir fiyat istiyorum ve reklam izleyeceğim diyenler için gelecek.”
Reklamların Netflix’e ne vakit geleceği konusunda rastgele bir detaya sahip değiliz. Lakin evvelki raporlar doğruysa, bu plan 2022’nin sonundan evvel hayata geçmiş olacak.
Reklam dayanaklı, daha düşük fiyatlı bir abonelik planını birinci düşünen Netflix değil. Hulu, HBO Max, Paramount Plus ve Peacock bunu aslına bakarsanız yapıyor ve Disney Plus da bu yıl misal bir adım atacak.