Vidya Balan ve Madhuri Dixit Filmin Ruhundan Asla Uzak Durmuyorlar

SuGiBi

New member
Ekrandaki hayalet hayaletlerin tuhaflıkları doğru bir şekilde ele alınırsa, en korkutucu hayalet hikayelerinde bile doğası gereği ve kaçınılmaz olarak eğlenceli bir şeyler vardır. Bu, korku komedilerinin neden genellikle bu kadar kararlı bir izleyici kitlesine sahip olduğunu açıklıyor. Bhool Bhulaiyaa 3, tüm kusurlarına rağmen bu Diwali haftasonunda alıcı sıkıntısı yaşaması pek olası değil.

Film, genel korku filmlerinin olması gerektiği kadar ürkütücü olmayabilir – ve bu kesinlikle denemekten kaynaklanmıyor – ama dizginsiz çılgınlığı ve spontane komik enerjisi, bir filmde eksik olan şeyleri fazlasıyla telafi ediyor. izleyiciyi korkutup aklını başından almaya çalışıyor.


İlk iki filmde olduğu gibi Bhool Bhulaiyaa 3, Manjulika'yı çeşitli şekillerde ve derecelerde yanlış telaffuz eder ve bundan paçayı sıyırır. Bu, eleştirmenin her zaman serinin girdileriyle oynadığı bir tahmin oyunudur. İntikam peşinde olduğu iddia edilen hayaletin adı her anıldığında kulağa farklı geliyor. Hiç kimse doğru ifadenin ne olması gerektiğini anlamaya çalışmamış gibi görünüyor.


Üçüncü yerleştirmede ise geçmişte olduğu gibi izleyiciden Manjulika'nın kim, ne ve nerede olduğu soruluyor. Sır ancak filmin sonuna kadar ortaya çıkıyor ve hiç de beklediğimiz gibi değil. Bu bakımdan, Bhool Bhulaiyaa bizi şaşırtıyor.

Özel bir ismin yanlış telaffuzu, Bengalce dilinin acımasızca sakatlanmasına izin vermeyen bir filmde sadece küçük bir dezavantajdır. Saldırı asla durmuyor çünkü olay örgüsündeki her karakterin bir şansı var ve fonetik doğruluğun çok altında bir şekilde ortaya çıkıyor. Ancak filmin izleyici kitlesinin büyük bir kısmı için bu dezavantajın pek önemi olmayacak.

Dışında Aami je tomaar, Bu elbette bunca yıldır varlığını sürdüren müzikal bir ana motif, filmdeki karakterlerden biri. Bhool Bhulaiyaa 3 Tagore şarkısını mırıldanıyor Aami chini go chini tomare orgo bideshini etrafta kimse numaranın kaynağını açıklamaya zahmet etmeden.


Bhool Bhulaiyaa 3, kalite açısından çılgınca değişkendir, ancak birçok bariz başarısızlığına rağmen, her hafta multiplekslerimizde (ve yayın platformlarında) açılan ve sayısız yolla ifade edilen doyumsuz kana susamışlığı yüceltmekten keyif alan hiper-erkeksi aksiyoncuların herhangi birinden çok daha iyidir. Bize her gün BB3 türünün zararsız aptallığını verin. Beyazperdedeki şiddet kadar zarar vermez.

İki yüzyıl önce Bengal'in bir bölgesinde, performansın ortasında kraliyet sarayından sürüklenen ve kazıkta yakılan bir dansçının öfkeli bir hayalete dönüştüğünü gördüğümüz kısa bir başlangıçtan sonra, Bhool Bhulaiyaa 3Senaryosunu Aakash Kaushik'in (önceki enstalasyonun da ortak yazarı) yazdığı ve yönetmenliğini geri dönen yönetmen Anees Bazmee'nin üstlendiği film, 'hayalet avcısı' Ruhaan'ın (Kartik Aaryan) çılgın, çılgın, çılgın dünyasına dalmakla hiç vakit kaybetmiyor.


Müşterileri tarafından Rooh Baba olarak adlandırılan Ruhaan, günümüz Kalküta'da ticaretini uşağı Tillu'nun (Arun Kushwah) eşliğinde yürüten sahtekar bir şeytan kovucudur. Hayaletlerle iletişim kurma gücüne sahip olduğunu iddia ediyor ama kemirgenlerden korkuyor.

O ve en ufak bir tehlike işaretinde bayılan Tillu, saf kişileri kandırmaya çalışırken, hiçbir şeyden habersiz ve saf kurbanlarına yaptıklarından çok daha büyük bir dolandırıcılığın içine çekilirler.


Rooh Baba, Meera (Triptii Dimri) ve amcasının (Rajesh Sharma) tavsiyesi üzerine, onlarca yıldır kimsenin yaşamadığı perili bir sarayda bulur kendini. Bir maharaja (Vijay Raaz) tarafından yönetilen yoksul kraliyet ailesi, malikanenin arazisindeki sığır barakasında yaşıyor çünkü karşılayabildikleri tek şey bu.

Bir deri bir kemik kalmış inekleri süt vermiyor, her diş macunu tüpü sonsuza kadar dayanacak şekilde üretiliyor ve bir hayaletin varlığı şüphesi genişleyen mülkü satılamaz hale getiriyor. İlk yarısı Bhool Bhulaiyaa 3, Rooh Baba, Meera'nın kalbine girip ailesini kazanırken, toparlanacak kadar havadar. Ancak filmin zararsız anlamsızlıkla flörtü ancak bu kadar ileri gidebilir, daha ileri gidemez.


Neşeliliğin yerini, evde yaşayan ölümlüler ile hâlâ kilitli kapılar ardında dolaşan ölü sakinler arasındaki ciddi yüzleşme aldığında, film heyecanını büyük ölçüde kaybeder. Tuhaf bir alkış ve son aralık öncesi sahneye giren Madhuri Dixit ile sahneye çıkan Vidya Balan'ın vazgeçilmez birleşik cazibesinin neşeli bir karışımıyla ayakta kalmanın yollarını arıyor – ancak büyük ölçüde boşuna – çok daha önce, miras binalarının profesyonel bir restoratörü kılığında.

İlk yarıdaki oyunculuk esas olarak fiziksel niteliktedir. Şaka ve şakalaşmanın sınırındadır. Ancak Dixit ve Balan (17 yıl aradan sonra BB dünyasına geri dönen) karşı karşıya geldiklerinde, konuşmaların çoğunu gözleri, dans becerileri ve duygusal zekaları yapıyor ve bu da pazarlığın çıtasını yükseltiyor.

Tüm dünyanın bildiği gibi, biri Kathak sanatçısı gibi giyinmiş, diğeri Bharatanatyam dansçısı kostümü giymiş bir dans setinde karşı karşıya gelen iki tecrübeli sanatçının, kavgalara sürüklenmediği söylenemez. aşırı.

İkili, filmin kendilerini sürüklediği çıldırtıcı kasırgaya izin vermemeye dikkat etseler bile, filmin ruhundan asla kopmuyorlar.

Bhool Bhulaiyaa 3 Film çökmeye başladığında erkek başrole ihtiyaç duyduğu tüm desteği sağlayan, olağanüstü yetenekli çizgi roman aktörlerinden oluşan bir diziye sahip. Vijay Raaz her zamanki gibi muhteşem ve eşsiz Sanjay Mishra da öyle. İkilinin çok gerisinde Rajesh Sharma, Rajpal Yadav ve Ashwini Kalsekar yer alıyor.

Kartik Aaryan'ın tuhaf ve kafa karıştırıcı aynalar evine alıştığı açık. Bhool Bhulaiyaa 3. Onun yıldız dönüşü, aynı seviyede olabilecek bir gişe sonucu vaat eden tekrarlanan bir eylemdir. Bhool Bhulaiyaa 2 sonuç verdi.
 
Üst