YouTube, akış devleriyle anlaşarak yeni bir “kanal mağazası” hizmeti sunmaya hazırlanıyor The Wall Street Journal’ın bildirdiğine nazaran YouTube, çeşitli akış hizmetleri için abonelik satın alabileceğiniz bir çevrimiçi mağaza üzerinde çalışıyor. Google’ın görüntü akışı platformunun, en az 18 aydır bir “kanal mağazası” üzerinde çalıştığı ve şu anda potansiyel ortak şirketlerle görüşmelerde bulunduğu bildiriliyor. Şu anda YouTube, aylık 65 dolarlık akış hizmeti TV abonelerine HBO Max üzere ekstra hizmetlere erişim ekleme seçeneği sunuyor. Lakin yakında sunulacağı söylenen mağaza, görünüşe nazaran insanlara ana YouTube uygulamasından bir hayli farklı akış hizmetini satın almanın bir yolunu sunacak.
Journal, izleyicilerin fragmanları web sitesinde yahut uygulamasında fiyatsız olarak izleyebilmesi ve akabinde bir abonelik için kolay kolay ödeme yapabilmesi sebebiyle YouTube’un platformunu şirketler için akış hizmetlerini pazarlamak emelli mükemmel bir yol olarak sunduğunu söylüyor. Ortak şirketler, görüntü platformunda yapılan satın alma süreçleri için büyük olasılıkla hasılatlarını YouTube ile paylaşmak zorunda kalacaklar. Journal, YouTube’un, her bir ortak için farklı koşullarla da olsa, abonelik gelirlerini nasıl bölüşeceğini şimdiden görüşmekte olduğunu söylüyor.
Artık daha fazla akış hizmeti, geliri ortaklarla paylaşmak zorunda kalma ihtimaline karşın hizmetlerini paketleme yahut grup kurma fikrine açık. Starz CEO’su Jeffrey Hirsch, The Journal ile yaptığı toplantıda, akış hizmetlerini öteki isimlerle bir ortaya getirmenin kullanıcılar için daha düzgün bir tecrübe yarattığını söylemiş oldu. Ayrıyeten, sağlayıcıların tekliflerini daha fazla kişinin önüne çıkarıyor ve abonelerin iptal etme mümkünlüğünü azaltıyor.
YouTube meselae bakıldığında, uygulama esasen yaygın olarak kullanılıyor ve ödeme yapan kullanıcılara birden çok aboneliği yönetmek için tek bir platform sağlayabilir. Akış sağlayıcıları için, hizmetlerini daha kolay ve sıradan bir biçimde erişilebilir kılmak, analistlerin kıymetli sayıda kullanıcıyı kaybetmekle şiddetli bir yıl olacağına inandıkları devirde hayatta kalmalarına yardımcı olabilir.
YouTube’un “kanal mağazasının” bu yılın sonbaharında açılabileceği bildiriliyor, lakin firma, projenin varlığını ve potansiyel ortaklarla şimdiden görüşmelerde bulunduğunu çabucak hemen doğrulamadı.
Journal, izleyicilerin fragmanları web sitesinde yahut uygulamasında fiyatsız olarak izleyebilmesi ve akabinde bir abonelik için kolay kolay ödeme yapabilmesi sebebiyle YouTube’un platformunu şirketler için akış hizmetlerini pazarlamak emelli mükemmel bir yol olarak sunduğunu söylüyor. Ortak şirketler, görüntü platformunda yapılan satın alma süreçleri için büyük olasılıkla hasılatlarını YouTube ile paylaşmak zorunda kalacaklar. Journal, YouTube’un, her bir ortak için farklı koşullarla da olsa, abonelik gelirlerini nasıl bölüşeceğini şimdiden görüşmekte olduğunu söylüyor.
Artık daha fazla akış hizmeti, geliri ortaklarla paylaşmak zorunda kalma ihtimaline karşın hizmetlerini paketleme yahut grup kurma fikrine açık. Starz CEO’su Jeffrey Hirsch, The Journal ile yaptığı toplantıda, akış hizmetlerini öteki isimlerle bir ortaya getirmenin kullanıcılar için daha düzgün bir tecrübe yarattığını söylemiş oldu. Ayrıyeten, sağlayıcıların tekliflerini daha fazla kişinin önüne çıkarıyor ve abonelerin iptal etme mümkünlüğünü azaltıyor.
YouTube meselae bakıldığında, uygulama esasen yaygın olarak kullanılıyor ve ödeme yapan kullanıcılara birden çok aboneliği yönetmek için tek bir platform sağlayabilir. Akış sağlayıcıları için, hizmetlerini daha kolay ve sıradan bir biçimde erişilebilir kılmak, analistlerin kıymetli sayıda kullanıcıyı kaybetmekle şiddetli bir yıl olacağına inandıkları devirde hayatta kalmalarına yardımcı olabilir.
YouTube’un “kanal mağazasının” bu yılın sonbaharında açılabileceği bildiriliyor, lakin firma, projenin varlığını ve potansiyel ortaklarla şimdiden görüşmelerde bulunduğunu çabucak hemen doğrulamadı.