YouTube’un TikTok’a Yanıtı Olan Shorts, İzlenme Sayısıyla Parmak Isırttı!

BaRNaBaS

New member
YouTube’un TikTok’a Yanıtı Olan Shorts, İzlenme Sayısıyla Parmak Isırttı! YouTube’un TikTok rakibi olarak bir süre evvel hayata geçirdiği YouTube Shorts, lansmanından bu yana toplam 5 trilyon görüntülemeyi aştı. YouTube CEO’su Susan Wojcicki, dün Google’ın devasa görüntü platformuyla ilgili yıllık mektubunda, TikTok’u andıran ve kısa görüntüler içeren YouTube Shorts’un 2020’nin sonlarında piyasaya sürüldüklerinden bu yana toplam 5 trilyondan fazla görüntülendiğini söylemiş oldu.

Düzenleme ve içerik kontrolü üzere bahislere da değinen mektubunda Wojcicki, birçok yeni ayrıntıyı YouTube’un Shorts teşebbüsü ile ilişkilendirdi. Ayrıyeten, şirketin Shorts için klip hazırlayan şahıslara ödediği 100 milyon dolarlık YouTube Shorts fonu

Platformda yayınlanan içeriklerin denetlenmesi konusunda ise Wojcicki, daha evvel verilen bildirileri yenidenladı.

Mektubun diğer bir noktasında da Wojcicki, YouTube’daki eğitim içeriğini izleyen kullanıcı sayısını ikiye katlamak istediklerini söylemiş oldu.

 
Üst